podpazduhe

Vprašanja na tosemjaz.net.
lariisas::tsj

podpazduhe

ObjavaNapisal lariisas::tsj » 26 Mar 2004 12:19

Zanima me kaj narediti ko si depiliraš ali briješ podpazduhe in od daleč in blizu se še vedno vidi takšna rjavkasta barva..
Ali se uporablja kakšena pobelilna krema da nimaš rjavo?? saj me razumete kaj hočm povedat!
by by
larissaas
<Punčka::tsj

Re: podpazduhe

ObjavaNapisal <Punčka::tsj » 26 Mar 2004 15:50

Živjo!
Kaj? Rjavo? Ma ne sam depiliraš si, pol pa nč veš pa sej sploh ne vem ka ti misliš, da je rjavo'
Punčka
odgovor svetovalke::tsj

Re: podpazduhe

ObjavaNapisal odgovor svetovalke::tsj » 02 Apr 2004 07:19

Žal ne razumem kako je prišlo do rjavkaste pigmentacije kože po
odstranjevanju dlak v pazduhah – po britju ali po uporabi krem za depiliranje ali ob vnetju po odstranjevanju dlak?

Tudi ne opišeš kakšno polt imaš – pri temneje pigmentiranih ljudeh opažamo, da se že po manjših povrhnjih poškodbah kože ali zelo blagih vnetjih dogaja, da na prizadetih mestih koža še nekoliko bolj potemni. Včasih je obarvanje kože v pregibih lahko tudi znak bolezni, zato mislim, da bi bilo najbolje, da greš na posvet in pregled k zdravniku, ki bo presodil ali obstaja potreba po bolj poglobljeni obravnavi.

Lep pozdrav -
mag. Ana Benedičič Pilih, dr. med.,
specialistka dermatovenerologije