dej mi pomagite!!!!

Vprašanja na tosemjaz.net.
frajla::tsj

dej mi pomagite!!!!

ObjavaNapisal frajla::tsj » 09 Dec 2002 17:21

zdravo! Prosim vas, nej mi nekdo pove oz. razloži, kako naj se odvadim tega, da kar naprej jem!!! Vse moje prjateljice so suhe razen mene, pa se ukvarjam s športom! Povejte mi, kaj naj jem da bom shujšala, pa kako naj se odvadim tega, da jem sladko hrano!!!!!???!?!??!?!?!?!?!?!?!? Pa točno kaj naj jem za zajtrk, malico, kosilo, večerjo.. pa zakaj ne smemo po določeni (ne vem kateri) uri jesti? Hvala!
kristina in jerca::tsj

Re: dej mi pomagite!!!!

ObjavaNapisal kristina in jerca::tsj » 10 Dec 2002 12:02

stvar je v tem, da poskušaj misli pregnati drugam in ne misli le na hrano!to,da se že ukvarjaš s športom, je že zelo pomembno pri izgubi kilogramov.namesto po čokoladi in hrani, ki vsebuje veliko maščob, sezi po sadju in zelenjavi.obstajajo tudi razne diete,ampak mislim, da pri tebi to ni potrebno. moraš se le brzdati in se čim več ukvarjati s športom,jej večkrat po malem in boš videla, da bo šlo. pa srečno!
pikica::tsj

Re: dej mi pomagite!!!!

ObjavaNapisal pikica::tsj » 10 Dec 2002 12:52

Poklič na 074967473 in povedal ti bom!
x::tsj

Re: dej mi pomagite!!!!

ObjavaNapisal x::tsj » 11 Dec 2002 08:42

Če hočeš shujšati čim več telovadi.Ali pa jej ob določenem času in po malih obrokih!Sladko hrano zamenjaj z zdravim sadjem!
Po sedemnajsti uri je najbolje da ničesar ne ješ.
14::tsj

Re: dej mi pomagite!!!!

ObjavaNapisal 14::tsj » 11 Dec 2002 11:32

moraš popiti do 2 litra vode na dan!!moraš jesti večkrat na dan pa po malo!!
frajla::tsj

Re: dej mi pomagite!!!!

ObjavaNapisal frajla::tsj » 11 Dec 2002 13:04

Pikica! Res? Malo čudno se sliši. Kaj pa mobi?
odgovor zdravnice::tsj

Re: dej mi pomagite!!!!

ObjavaNapisal odgovor zdravnice::tsj » 16 Dec 2002 10:22

Draga frajla

Če želiš ostati zdrava, potem je prav, da te zanima, kako se moraš prehranjevati, da se boš normalno razvijala.
Strokovnjaki svetujejo uživanje zdrave in uravnotežene prehrane, kar pomeni sledeče:

Na dan si privošči več obrokov hrane, jej petkrat dnevno: zajtrk, dopoldansko malico, kosilo, popoldansko malici in večerjo.

Prehrana mora biti mešana, vsebovati mora jedi iz vseh skupin živil, največ pa sestavljenih ogljikovih hidratov (kruh, krompir, testenine, riž) ter sadja in zelenjave:
Dnevno bi naj zaužila od 10 do 16 enot škrobnih živil (kruh, izdelki iz pšenice, rži, ajde, ječmena, testenine, riž, krompir: Ena enota je: pol kosa kruha, dve veliki žlici kuhanega riža, kaše ali testenin, tri velike žlice kuhanega fižola ali graha.
Sadja in zelenjave bi morali zaužiti od 5 do 9 enot dnevno, pri čemer je ena enota: en sadež ali deciliter sadnega soka ali solatni krožnik zelenjave ali en lonček solate.
Mleka in mlečnih izdelkov si privoščimo od 2 do 4 enote dnevno, kako jih boš razporedila tekom dneva, pa je odvisno od tvojega ritma prehranjevanja. Eno enoto predstavlja: 2 dcl mleka ali jogurta, košček sira v velikosti škatlice vžigalic, tri žlice skute.

Mesa in zamenjave (svinjina, govedina, teletina, perutnina, ribe, jajca, stročnice, mesni izdelki) pojemo od 2 do 5 enot na dan, ena enota je: pol manjšega zrezka, pol srednje velike ribe, pol hrenovke.

Maščobe in sladkorje pa uživamo le v manjših količinah.
Zelo pomembno je, da ob primerni hrani zaužiješ tudi zadostne količine tekočine, vitaminov in mineralov. Za žejo priporočamo vodo, nesladkan čaj in naravne sokove (sok, ki ga sama iztisneš iz pomaranče, limone, jabolka), ki bi jih morala zaužiti vsaj dva litra na dan.

Okusi so različni, ljudje imamo tudi zelo različen dnevni urnik, zato si boš morala posamezne obroke sestaviti sama.

Nikoli ne moremo zanesljivo in dolgoročno shujšati, če v svoj življenjski slog ne vključimo tudi telesne aktivnosti. Izberi si primerno telesno vadbo in skušaj biti vsak dan vsaj 30 minut telesno dejavna, tako da se boš spotila in zadihala.

Če čutiš kar naprej željo po hrani, potem skušaj takrat, ko je želja največja malo goljufati svoj želodček, ponudi mu kozarec vode, grizljaj svež korenček ali pojej jabolko, tako boš zadovoljila svoj želodec, zaužita hrana pa ne vsebuje veliko kalorij. Nikakor pa takrat ne jej raznih prigrizkov, ki vsebujejo sladkorje in maščobe, saj vsebujejo tudi zelo veliko kalorij (čips, arašidi, smokiji, čokoladice, bonboni, piškoti).
Na vsak način pa ni zdravo, če pred spanjem obremenjujemo želodec z obilico prehrane, spanec je namenjen počivanju vseh organov, tudi želodca, v mirovanju je tudi poraba energije na minimumu, potrebna samo za osnovne potrebe telesa, zato se odvečne kalorije tako zlahka pretvarjajo v odvečne kilograme.
Skrbi za primerno prehrano, saj boš le tako pridobila zdravo telesno težo ( indeks telesne mase mora biti med 18,5 in 24,9).

Lep pozdrav,
Jana Govc-Eržen, dr. med.
specialistka splošne medicine
"SONČEK"::tsj

Re: dej mi pomagite!!!!

ObjavaNapisal "SONČEK"::tsj » 16 Dec 2002 12:58

TE ČIST RAZUMEM,KER MAM ENAK PROBLEM.NA TO VPRAŠANJE TI ČIST NE MORM ODGOVORIT KER SE JST TUT TO SPRAŠUJEM PA NE NAJDEM ODGOVORA. SAM LOHK TI PA NEKI POVEM! SMO TAKI KOT SMO IN DOBEN NAS NE MORE SPREMENT!!!!!!!!!!!!!! ČE NAS NE MORJO SPREJET TAKE KOT SMO NAS NISO VREDNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!