tabletke in depresivnost

Vprašanja na tosemjaz.net.
Taiz::tsj

tabletke in depresivnost

ObjavaNapisal Taiz::tsj » 01 Avg 2002 21:13

Pozdravljeni !

Opažam, da kontracepcijske tablete na mene delujejo zelo negativno v smislu počutja (jemljem minulet). V preteklosti sem imela precej težav z depresijo in sem 3 leta jemala prozac. To se mi zdi pomembno, ker je možno, da sem zaradi tega tudi bolj občutljiva na hormonske spremembe, ki jih povzročajo tabletke.
Nekje sem slišala, da obstajajo kombinirane kontracepcijske tablete (prog. + estrogen + snovi, ki preprečujejo reabsorbijo serotonina v sinapsah), se pravi kontracepcijske tablete z majhno vsebnostjo antidepresiva. Zanima me ali je to res, kako se imenujejo in če imajo kakšne druge stranske učinke.

Hvala za odgovor


Taiz
odgovor ginekologinje::tsj

Re: tabletke in depresivnost

ObjavaNapisal odgovor ginekologinje::tsj » 02 Avg 2002 12:38

Verjetno bodo na tvojo psiho malo depresivno delovale vse kont. tabletke. Izbiro bi vseeno prepustila tvojemu ginekologu. ,kajti tudi če ti napišem ime preparata, ki bi ti mogoče ustrezal, boš morala po recept k tvojemu ginekologu. Isto kot si sedaj meni napisala, povej tudi izbranemu ginekologu in prepričana sem, da bosta našla skupni interes in kontr. sredstvo, ki ti bo ustrezalo.

mag. Dušica Glušič dr.med.
specialistka ginekologije