kako naj že enkrat shujšam????

Vprašanja na tosemjaz.net.
jaz::tsj

kako naj že enkrat shujšam????

ObjavaNapisal jaz::tsj » 29 Jul 2002 15:07

hi! vem, da je ta tema že obdelana bila 1000 in 1000 krat a vseeno. moj problem je tak- želim shujšati, vendar nimam neke določene mere, kdaj naj neham jesti in sploh kaj naj jem, da bom shujšala. problem je tudi s tem, da vedno pravim, jutri bom začela, vendar verjetno nikoli ne bom. pa si zelo želim.
a mate kak nasvet zame?
Jessy::tsj

Re: kako naj že enkrat shujšam????

ObjavaNapisal Jessy::tsj » 30 Jul 2002 13:01

Ojla!
poglej na med.over.net po hujšanje (Uspela-16kg), tam je nekaj dobrih nasvetov. Uspešno hujšanje!
Lp Jessy!
odgovor strokovnjaka::tsj

Re: kako naj že enkrat shujšam????

ObjavaNapisal odgovor strokovnjaka::tsj » 05 Avg 2002 08:20

Pozdravljena deklica z vzdevkom »JAZ«!

Sprašuješ o načinu hujšanja, iz česar sklepam, da se s tem že nekaj časa ukvarjaš. Čeprav nisi napisala kaj več o sebi, bo za lažje prepoznavanje in iskanje možnosti rešitev, potrebno postaviti vrstni red. Koliko si stara, telesna višina in teža, način življenja, preživljanja prostega časa, odnosi doma v družini in še bi lahko našteli.
Bistveno je ločiti resnično preveliko telesno težo kot zdravstveno oviro ali posledico psihične stiske. Vsako stanje zahteva svoj pristop k reševanju.
1. Po telesni višini in teži oceni (realno po znanih pokazateljih in ne samo po svojem mnenju) kje si.
2. Če imaš resnično preveliko težo, se vprašaj dalje o načinu hranjenja.

Bolj čutim psihološki vzrok, brez ogrožujoče telesne teže, ki je pa res samo moje osebno mnenje na podlagi enega Tvojega stavka.
Ker me nekaj časa ne bo, Ti predlagam nsvet in se lahko spet dopisujeva konec meseca:
1. Opazuj v kateri situaciji najbolj ješ
2. Ne jej živil kot čokolada, drugih sladkarij ali si za začetek določi samo minimalno količino kot nagrado. Nobenega grickanja teh stvari.
3. Določi si redne obroke hrane primerne količine, ki zadostuje za dnevne potrebe.
4. Hrano jej mirno in se ji posveti.
5. Vedi, da hrana, ki vsebuje beli sladkor povzroča nihanja razpoloženja in ponovno potrebo po njem ter tako obremenjuje telo in še nalaga se.
6. Zelo pomembno je pravilno kombiniranje hrane: sadje ločeno od druge hrane, ne jesti skupaj beljakovin in ogljikovih hidratov. O tem več drugič.
7. Če Te zamika hrana izven rednih obrokov in si v njih imela primerno količino hrane, pojej jabolko, sadež. Če pa je želja izredno močna, vlek po hrani, ko se ne moreš zadržati, preusmeri miselnost, poklepetaj s prijateljico o čem drugem ali podobno.
8. Ne jezi se nase, če narediš kaj izven določenega, bo naslednjič bolje.

Toliko zaenkrat in lep pozdrav!
Darinka Mihelak