Tezave pri spolnosti

Vprašanja na tosemjaz.net.
Zojaaa9

Tezave pri spolnosti

ObjavaNapisal Zojaaa9 » 20 Feb 2021 22:38

Lepo pozdravljeni, sem 19 let stara punca in na vas se obracam z eno tezavo.

Gre za to, da imam ze dve leti tezave v spolnosti, saj mi do spolnosti ni niti malo. Se moram prisilit 1x na teden (v najboljsem primeru), vecina je pa le 1x na mesec. Samozadovoljujem se tudi ne vec.

Najprej sem tezave povezala z jemanjem kontracepcijskih tablet, a mi je ginekolog zatrdil, da ni povezano. Nato sem sla k psihologu, a tam tudi ni odkril nic takega, npr da bi bila v stresu ali imela kake tezave povezane s psiho, samopodobo...

Zato pisem se sem, ker vec ne vem kaj naj naredim. Imam novega fanta in tezave ostajajo. K sreci je toliko potrpezljiv in razumen, a ne vem kako dolgo se bo. Niti ne morem od njega nic zahtevati. Najin odnos je lep,veliko se pogovarjava in nasploh se razumeva.

Traja ze dve leti! Kar me spravlja v obup, ker pred tem je bilo vse normalno. Pac moti me. Kaj naj storim oziroma kaj vi menite, da je narobe?
weird

Re: Tezave pri spolnosti

ObjavaNapisal weird » 24 Feb 2021 00:54

Hej! Zojaaa9
zagotovo ti je to že kdo rekel ampak ali si mogoče pomislila da si Asexual (Asexuality is the lack of sexual attraction to others, or low or absent interest in or desire for sexual activity.) ampak praviš da se ti to dogaja že 2leti in da je bilo pred tem vse "normalno" ali to pomeni, da si bila pred tem sama od sebe vzburjena in se ti ni bilo sploh treba truditi ampak si si v bistvu želela spolnosti in kolikor sem bral o Asexualnosti je pri večini primerov tako da jih spolnost preprosto ni zanimala in so si rekli da bojo pač malo kasneje dokler ne ugotovijo da jih spolnost preprosto ne zanima, tako da je možno da je res nek drug razlog, ampak upam, da veš, da če ne želiš imeti spolnih odnosov te nihče ne more prisiliti v to in tvojega fanta si opisala kot res super oseba in sem prepričan, da bo razumel karkoli mu rečeš. Vem da če ti psiholog ni mogel pomagati pri problemu ti tudi nek 16letnik na internetu ne bo preveč, ampak vseeno upam da sem ti vsaj malo pomagal in da boš našla rešitev.
byeeeeeeeeeeeee
Kontracepcija

Re: Tezave pri spolnosti

ObjavaNapisal Kontracepcija » 25 Feb 2021 22:27

Mnogo žensk navaja upad želje po spolnosti kot posledico jemanja kontracepcijskih tabletk, želja po spolnosti naj bi se po prenehanju jemanja spet vrnila. Če se ne motim je vzrok ta, da ti tabletke znižajo raven testosterona, ki viša libido, ampak to govorim po spominu in mogoče se motim. :) Jaz ti svetujem da po internetu pobrskaš več o vplivu tabletk na libido (mogoče več najdeš v angleščini), saj so naši ginekologi glede tega včasih precej zadržani. Potem pa mogoče poskusiš s prenehanjem in vidiš, ali se kaj spremeni. Srečno!