Hruska

Vprašanja na tosemjaz.net.
Aalliinsa

Hruska

ObjavaNapisal Aalliinsa » 27 Apr 2020 22:27

Moje telo je v obliki hruske in to mi res ni vsec. V zacetku karantene sm pricela jesti veckrat, manjse obroke in bol zdravo ter veliko sportati. Izgubila sem nekaj kg amapk na bokih, zadnjici, stegnih ne opazim razlike.
Moje telo je nesimetricno nevem ka se lahko naredim ka se stopi mascoba okrog bokov in na nogah ter da se zadnjica “dvigne”
Uredništvo
Pošlji ZS
Pošlji e-pošto

Re: Hruska

Uredništvo » 29 Apr 2020 13:28

Odgovor svetovalke
___________________

Pozdravljena,

oblika telesa in kopičenje maščobe na določenih predelih sta v največji meri odvisna od genetike, kljub temu pa lahko s pravilno prehrano in gibanjem nanju do določene mere vplivamo. Kilograme (predvsem na začetku uvedbe sprememb) izgubimo relativno hitro, preoblikovanje telesa pa je dolgotrajen proces, zato kar potrpežljivo. Normalno je, da v tako kratkem obdobju rezultati še niso opazni. Na predelih, kjer se maščoba najraje kopiči, jo je tudi najtežje izgubiti. Priporočam, da vztrajaš s športanjem in zdravim prehranjevanjem. Z vztrajnostjo in disciplino so rezultati v prihodnje zagotovljeni :).

Ker pa ne vem s kakšno vrsto telesne aktivnosti se ukvarjaš, se mi zdi pomembno izpostaviti, da je kardio vadba (hoja, tek, kolesajenje) bolj primerna kot pomoč pri izgubi kilogramov, medtem ko je za preoblikovanje telesa bolj primerna vadba za moč (z lastno težo, utežmi, elastikami).

Upam, da sem ti z odgovorom pomagala. Če pa imaš še kakšno vprašanje, nam pa piši. Z veseljem ti bomo pomagali.

Lep pozdrav,
Žana Selič, mag. dietet.
Alinanasiiila

Re: Hruska

ObjavaNapisal Alinanasiiila » 29 Apr 2020 14:34

Najlepsa hvala za odgovor:)
Glede vadbe hodim v hrib, zacela bom se bol redno teči ter kolesariti. Vsak dan delam vaje (vsakic za drug del telesa), vaje za moc ter nekaj krat tedensko bom poskusila s piletesom.
Ali je pilates primeren za mojo postavo?
Uredništvo
Pošlji ZS
Pošlji e-pošto

Re: Hruska

Uredništvo » 08 Maj 2020 16:28

Odgovor svetovalke
___________________

Pozdravljena.

Seveda, tudi pilates je primeren. Je super kombinirana vadba za splošno zdravje, telesno držo, sproščanje in krepitev mišic. Ker pa je tukaj v ospredju krepitev telesnega jedra (trebušne, medenične mišice in misice spodnjega hrbta), ti glede na to, da si želiš preoblikovati predvsem spodnji del telesa priporočam, da z vadbo za moč še vedno nadaljuješ...predvsem z vajami za spodnji del, pa tudi za rame, roke, prsne mišice in zgornji hrbet, medtem ko ti vaje za jedro poleg pilatesa ni potrebno še dodatno izvajati. Vadba za moč je namreč oblika vadbe, s katero lahko v največji meri vplivamo na obliko telesa.

Lep pozdrav,
Žana Selič, mag. dietet.