Prehrana

Vprašanja na tosemjaz.net.
Kik77790

Prehrana

ObjavaNapisal Kik77790 » 26 Feb 2020 13:57

Pozdravljeni !
Prosim da to ni objavljeno javno hvala!

/Izbrisano v uredništvu/
Kik77790

Re: Prehrana

ObjavaNapisal Kik77790 » 27 Feb 2020 15:34

Pozdravljeni
Še no uprašanje dodajam.
Recimo da potrebujem 1400 kcal na dan da dosežem 65 kg in to potem vzdržujem ali se bom vseeno zredila če med temi kalorijami zaužijem kos pice npr.da sem začela danes s primernim prehranjevanjem sem vse unicila če sem zaužila zjutraj jogurt z naribano jabolko in malo ovsenih kosmičev + kos kruha s humosom in malo rdeče pese potem pa še kos pice takšen manjši kos sem že unicila vse?
Kik77790

Re: Prehrana

ObjavaNapisal Kik77790 » 27 Feb 2020 19:42

Pozdravljeni prosim da izbrišete spodaj hvala.

/Izbrisano v uredništvu/
Uredništvo
Pošlji ZS
Pošlji e-pošto

Re: Prehrana

Uredništvo » 28 Feb 2020 10:04

Odgovor svetovalke
___________________

Pozdravljena,

s 70 kg pri tvoji višini nisi predebela. Če boš shujšala 5 kg, bo pa tudi še vse v redu. Nikar ne poskušaj s hitrimi dietami. Sama vidiš, da je končni rezultat nekaj dodatnih kilogramov.

Če se boš zdravo hranila in v primernih količinah, ob tem pa se veliko gibala, se bo teža počasi znižala. Sprejeti moraš dejstvo, da bo šlo počasi in moraš vztrajati.

Začela si pravilno – z zajtrkom. Za malico pojej jabolko ali kakšno drugo sadje. Za kosilo jej kuhano hrano, pojej zelenjavo, meso, solato, na krožniku pusti malo krompirja ali riža ali testenin. Tako boš zmanjšala količino ogljikovih hidratov, ti so glavni krivec, da kmalu po obroku postanemo spet lačni. Večerja naj bo bolj zgodaj. Za večerjo je lahko zopet kakšno sadje, navadni jogurt, skuta, sir, solata. Jej zelo malo kruha, nič sladic (ali samo izjemoma, redkokdaj). Za žejo pij vodo (brez dodanih okusov, ki lahko povečajo željo po hrani) ali čaj brez sladkorja. Mleko ni pijača, lahko je občasno kot del obroka.

Poskusi biti vsak dan vsaj eno uro fizično aktivna, toliko, da se vsaj malo spotiš in srce začne hitreje biti. Izbiraj dejavnosti, ki ti bodo v veselje in so ti dostopne.

Vsak večer, ko ti bo uspelo, sama sebi čestitaj in si zapiši, da si bila uspešna.

Nisem dobro razumela, kaj se rado nabira v noge. Ali ti noge otekajo? Otekanje in napihnjenost je lahko posledica nošenja preozkih hlač. Če pa si mislila na nabiranje maščobe na nogah, se bo zmanjšalo, ko boš shujšala.

Veliko uspehov ti želim.

Lucija Gobov, dr.med.,
specialistka pediatrije
Uredništvo
Pošlji ZS
Pošlji e-pošto

Re: Prehrana

Uredništvo » 02 Mar 2020 10:14

Odgovor svetovalke
_____________________

Pozdravljena še enkrat,

seveda ne uničiš vsega, če kdaj pa kdaj narediš kakšen prekršek pri prehranjevanju. Tudi kakšen kos pice lahko poješ, če potem ne bo druge hrane preveč. Ni pa dobro, da bi kar tretjino dnevnega vnosa kalorij predstavljala čokolada. Če bi to naredila pogostokrat, bi ti začelo primanjkovati nekaterih pomembnih snovi. Hrana mora biti čim bolj raznolika, tako je večja verjetnost, da dobiš vse, kar potrebuješ.

Težko boš s štetjem kalorij dolgo vzdrževala primerno prehrano. Vsa tvoja pozornost se bo vrtela okoli hranjenja, pozabila boš na druge radosti življenja. Količinsko zmanjšuj obroke in se izogibaj vmesnim obrokom dokler ne boš opazila, da se teža počasi znižuje.

Lep pozdrav,
Lucija Gobov, dr.med.,
specialistka pediatrije