Stran 1 od 1

kontracepcija

Objavljeno: 18 Nov 2019 14:56
Napisal zix
Redno jemljem koncentracijske tabletke ze dve leti. od včeraj mi je med jemanjem roza tabletk prišel najprej rjavkast izcedek nato malo krvav toliko, da je umazalo hlačke. Zanima me kako to in če je normalno, da kljub jemanju tabletk jajčniki malo zakrvavijo kljub temu, da tega niso sprožile placebo tabletke?



Hvala vam za prijaznost in odgovor ga bom zelo vesela:)
saj priznam me malo skrbi, ker me je to presenetilo

Re: kontracepcija

Objavljeno: 18 Nov 2019 18:49
Napisal Tinkara Srnovršnik
Odgovor svetovalke
________________

Pozdravljena,

ker nisi napisala, za katere tabletke gre, je težko odgovoriti na tvoje vprašanje. Če se je krvavitev pojavila v času jemanja aktivnih tabletk (in ne placebo tabletk), načeloma ne pomeni to nič hujšega, saj se občasno lahko pojavljajo kakšne vmesne krvavitve. Najpomembnejše je, da tabletke jemlješ redno in dosledno in jih ne pozabljaš. Če bi težave vztrajale iz meseca v mesec, obišči ginekologa.

Lep pozdrav.

Re: kontracepcija

Objavljeno: 19 Nov 2019 10:25
Napisal zixa
jem tabletke Jazz in to redno. to z umesnim šibkim krvavenjem se je zgodilo prvic po 2. letih..
so katere tabletke boljše in se ne pojavi krvavitev med aktivnimi tabletkami?

hvala vam:)

Lp. Zix

Re: kontracepcija

Objavljeno: 20 Nov 2019 11:28
Napisal Tinkara Srnovršnik
Odgovor svetovalke
_________________

Pozdravljena,

tabletk ni potrebno zamenjati, saj so tovrstne vmesne krvavitve relativno pogost pojav, zlasti pri daljšem obdobju jemanja. Pomembno je, da te tabletke še naprej jemlješ redno in dosledno in jih ne pozabljaš (kar je sicer tudi lahko razlog za vmesne krvavitve).

Lep pozdrav.

Re: kontracepcija

Objavljeno: 26 Nov 2019 21:00
Napisal zufa
tabletke jemljem redno brez presledka. Zanima se sicr sledeče da se mi je vse skupaj dogajalo 10 dni ta omenjeni izcedek ki je bil sprva krvav potem pa blago rozast in na koncu rjav.
sprašujem zato ker kakšen mesec se mi je pojavil rjav izcedek in trajal nekje 2 dni in se sprašujem če bi to lahko bilo povezano.

tabletke pa res jemljem redno zato ne razumem zakaj se bi to zgodilo

hvala za odgovor:)

Re: kontracepcija

Objavljeno: 27 Nov 2019 11:35
Napisal Tinkara Srnovršnik
Odgovor svetovalke
_________________

Pozdravljena,

kot je že bilo rečeno, niso tovrstne vmesne krvavitve ob rednem jemanju tablet, zlasti po daljšem obdobju jemanja, nič nenavadnega.

Lep pozdrav.

Re: kontracepcija

Objavljeno: 28 Nov 2019 14:44
Napisal zivex
je normalno, da imam med izcedki krče oziroma bolečino v trebuhu in če je normalno, da trajajo dlje od 12 dni?

hvala vam še enkrat,
zelo mi pomagate

Re: kontracepcija

Objavljeno: 02 Dec 2019 11:26
Napisal Tinkara Srnovršnik
Odgovor svetovalke
________________

Pozdravljena,

glede bolečine v trebuhu, ki je praviloma ne bi smelo biti, in dolžine izcedkov bi bilo potrebno napraviti še pregled pri ginekologu, preden se lahko karkoli sklepa (ali je to še v mejah normale ali ne).

Lep pozdrav.