Kontracepcijske tabletke

Vprašanja na tosemjaz.net.
MavričniPingvin
Objave: 2
Pridružen: 21 Apr 2019 16:17

Kontracepcijske tabletke

ObjavaNapisal MavričniPingvin » 21 Apr 2019 16:21

Pozdravljeni, zame so kontracepcijske tabletke cisto novo poglavje zame. Pred kratkim (cca 14 dni) sem jih pricela jemati. Vceraj sva s fantom zelela imeti spolni odnos, bila sem vzburjena vendar ko sva pricela (ko ga je porinil vame) uzitek ni bil vec tok dober kot ponavadi. Ni bolelo samo ni pasalo...ali je to posledica jemanja tabletk? Se da to kako izboljsati?
Uredništvo
Pošlji ZS
Pošlji e-pošto

Re: Kontracepcijske tabletke

Uredništvo » 23 Apr 2019 10:25

Odgovor svetovalke
_________________

Pozdravljena,

ne, to ni posledica jemanja tabletk, tako da se moraš poglobiti bodisi vase ali pa v vajin odnos, če se bodo težave še nadaljevale.

Lep pozdrav.
Tinkara Srnovršnik, dr.med.,
specialistka ginekologije
Regratova lucka

Re: Kontracepcijske tabletke

ObjavaNapisal Regratova lucka » 23 Apr 2019 11:32

Js jemljem kontracepcijo ze eno leto oziroma se vec in tudi meni ne pase vec (tako kot prej). Tezko mi pride in sm obupana. Si mislim da je to od tabletk. Ne vem kaj naj storim :( :(
Uredništvo
Pošlji ZS
Pošlji e-pošto

Re: Kontracepcijske tabletke

Uredništvo » 23 Apr 2019 14:09

Pozdravljena,
če meniš, da je to zaradi tabletk, potem z jemanjem pač prenehaj.
Lep pozdrav.
Tinkara Srnovršnik, dr.med.,
specialistka ginekologije