prebavne motnje in kontracepc. tabletke?

Odgovori

Moški
Ženski
Neizbrano

BBKoda is Vklopljeno
[img] je vklopljen
[flash] je izključen
[url] je vklopljen
Smeški so izklopljeni

Pregled teme
   

Razširi pogled Pregled teme: prebavne motnje in kontracepc. tabletke?

Re: prebavne motnje in kontracepc. tabletke?

Napisal odgovor ginekologinje::tsj » 23 Jul 2001 14:39

Ravnala si čisto pravilno, saj je vsaj v začetnem obdobju jemanja kontracepcijskih tabletk potrebna previdnost. Ker nisi tudi bruhala in če so se krvavitve normalno pojavile, lahko mirno jemlješ Femoden dalje. V bodoče pa tudi ni nič narobe, če ob zanesljivih kontracepcijskih tabletkah, kadar se vzporedno pojavljajo drugi zdravstveni problemi, uporabljata s partnerjem tudi kondom do osmega dneva ciklusa, ko ponovno vzameš prvo tabletko iz nove škatlice.

Lep pozdrav,
mag. Dušica Glušič, dr.med.

prebavne motnje in kontracepc. tabletke?

Napisal petra::tsj » 20 Jul 2001 14:18

Lep pozdrav.

Začela sem jemati KT- Femoden. Prvo tabletko sem vzela prvi dan menstruacije in jih jemala skupaj 18 dni. Nato pa sem naslednji dan dobila drisko, vendar nič zelo hudega. Do naslednjega začetka jemanja KT med krvavitvijo sem se dodatno zaščitila pri spolnih odnosih. Zanima me, kako ravnati v prihodnje in ali bi lahko zanosila, če se ne bi dodatno zaščitila (kondom ali C-film) četudi sem tablete jemala osemnajst dni in potem še do konca 3 tabletke? Se je treba dodatno zaščititi do nastale krvavitve ali vse do začetka jemanja naslednje škatlice tabletk?

Hvala za odgovore.

Vrh