Menstruacija

Vprašanja na tosemjaz.net.
Vijolica77y3

Menstruacija

ObjavaNapisal Vijolica77y3 » 26 Nov 2019 10:30

Pozdravljeni. Imam vprasanje za ginekologinjo. Naj razlozim. Nekje zadnjih 6 tednov sem psihicno slabo zaradi raznih tezav, tudi zredila sem se za 3 kg in veliko prevec jem. Nehala sem se tudi gibat. Ampak vse to je samo zacasno, v prihodnjih dneh bom zacela spet bolj zdravo jest in se gibat. Problem je, da sem izgubila menstruacijo, saj sem jo prejsnji mesec imela samo en dan in zdej mi zamuja (danes je 5.dan po zadnji tableti). Drugace pijem diane in imam sindrom pcos, menstruacijo sem do prejsnjega meseca imela redno nekje 6 dni. Je za te tezave prejsnji in ta mesec krivo povecanje predvsem nezdrave hrane in hiter porast kg in pac negibanje?
Hvala za odgovor in lep pozdrav.
Uredništvo
Pošlji ZS
Pošlji e-pošto

Re: Menstruacija

Uredništvo » 26 Nov 2019 23:45

Odgovor svetovalke
_________________

Pozdravljena,

neposredno slaba prehrana in pomanjkanje gibanja nista vplivali na šibkost/izostanek menstruacije. Krvavitve ob jemanju tabletk sčasoma običajno postanejo šibkejše in kot menstruacijo lahko šteješ tudi dan ali dva trajajoč rjav izcedek. Če obstaja možnost, da si zanosila kljub jemanju tabletk (in zaradi tega še nisi dobila menstruacije), napravi test na nosečnost.

Lep pozdrav.
Tinkara Srnovršnik, dr.med.,
specialistka ginekologije
Vijolica77y3

Re: Menstruacija

ObjavaNapisal Vijolica77y3 » 27 Nov 2019 07:57

A potem je moznost nosecnosti tudi ce sem jemala tablete redno tocno ob uri?
Sicer sem pa danes zjutraj dobila manjsi krvav izcedek, tako da najbrz ni to to.
Uredništvo
Pošlji ZS
Pošlji e-pošto

Re: Menstruacija

Uredništvo » 27 Nov 2019 11:33

Odgovor svetovalke
_________________

Pozdravljena,

verjetnost za zanositev je ob rednem jemanju tablet zelo majhna; krvav izcedek, ki si ga dobila, lahko šteješ za menstruacijo.

Lep pozdrav.
Tinkara Srnovršnik, dr.med.,
specialistka ginekologije