Kontracepcija

Vprašanja na tosemjaz.net.
Katja::tsj

Kontracepcija

ObjavaNapisal Katja::tsj » 25 Jul 2001 07:30

Imam podobni problem kot Tadeja H.. Jaz sem začela jemati tabletke prvi dan menstruacije (kot je rečeno), vendar je bila menstruacija že takrat šibka drugi dan pa je popolnoma prenehala. V moji "navadi" ni, da bi imela menstruacijo tako kratko, vendar se je že zgodilo (živci, služba pa to).

Zanima me predvsem, če sem sedaj zaščitena in če nisem, ali bom morala čakati do naslednje menstruacije (čez 21 dni)?

LP
Katja
odgovor ginekologinje::tsj

Re: Kontracepcija

ObjavaNapisal odgovor ginekologinje::tsj » 26 Jul 2001 08:28

Verjetno je kontracepcijski učinek kljub vsemu zanesljiv in če se bo pojavila prekinitvena krvavitev po 21 dnevih jemanja, lahko brez skrbi osmi dan začneš s ponovnim jemanjem kontracepcijskih tabletk. Vsako drugačno dogajanje zahteva pregled pri ginekologu.

Lep pozdrav,
mag. Dušica Glušič, dr.med.