Stran 1 od 1

Debelost

Objavljeno: 08 Okt 2019 20:02
Napisal Jazsem
Prosim da ne objavite.
/ izbrisano v uredništvu /

Re: Debelost

Objavljeno: 09 Okt 2019 18:14
Napisal Lucija Gobov
Odgovor svetovalke
_________________

Pozdravljena,

glede na tvoja leta in višino je teža res previsoka. Poskusi počasi shujšati. Jej redne, vendar manj kalorične obroke. Če boš imela redne obroke, bogate z zelenjavo in revne z nasičenimi ogljikovimi hidrati (kruh, krompir, močnate jedi) in maščobami, ne boš lačna med obroki.

Za začetek si naredi načrt zdrave prehrane. Napiši si ure, ob katerih boš jedla, brez vmesnih prigrizkov! Imej pet manjših obrokov dnevno - lahko tudi štiri, vendar naj bo večerja obrok, ki ga izpustiš. Za malice je lahko samo sadje ali solata brez kruha. Sicer jej črn ali polnozrnat kruh namesto belega, graham žemljice. Ob vsakem obroku jej tudi sveže sadje (ne zelo sladkega sadja) ali neomejene količine solate, tako boš pojedla manj drugih bolj kaloričnih živil. Iz prehrane izloči vsa mastna živila (maslo, margarina, majoneza, smetana) in živila, kjer je skrita maščoba (klobase, paštete in drugi namazi, omake). Olje uporabljaj v omejenih količinah na solatah ali na kuhanih jedeh, ocvrtim se raje izogibaj. Mleko in mlečni proizvodi naj imajo 1,5% ali manj maščobe in nič sladkorja. Na čips, smoki, arašide in podobne prigrizke pa pozabi, da obstajajo.

Pij dovolj vode, vseh drugih pijač se raje izogibaj, četudi na njih piše, da so nizko kalorične. Sladki okusi, čeprav so od umetnih sladil in brez kalorij, povečajo apetit.

Za zdravo hujšanje je potrebno veliko gibanja. Plavanje enkrat tedensko je zelo koristno, vendar ne bo dovolj. Za mladostnike je priporočljivo , da se gibajo dve uri vsak dan.

Z vztrajnostjo je vse cilje možno doseči. Bodi dosledna, kolikor se da, vendar se ne obremenjuj in ne odnehaj, če kdaj narediš kakšen prekršek.

Veliko uspehov ti želim.

Re: Debelost

Objavljeno: 10 Okt 2019 15:12
Napisal Nekdo drug
Jaz pa ne vem kako se bi lahko gibala dve uri sem zelo obremenjena z učenjem in nevem kako bi mi uspelo se toliko gibati je v gibanje vključena tudi hitra hoja ali takšna normalna hoja in vmes malo teka? Naj čas hoje dopolnim še s telovadbo v hiši? Mi še priporočate aktivnosti gibanja ker nimam idej kaj bi počela res najlepša hvala za vnaprejšnji odgovor dijo

Re: Debelost

Objavljeno: 13 Okt 2019 09:54
Napisal Shujšal
Js sm shujšal 3 x po 3- 7kg

Ne se preobremenjevat z hrano. Jej kot zdaj, vsaj 4x na dan redno. Ne jej sladkarij in pojej samo pol kruha. Imej sadje na dosegu.

Telo sporoča če je lačno glede na vlaknine, ne glede na OH ali maščobe. Tako da pri zajtrku če poješ še skodelico prej namočenih ovsenih kosmičev brez vsega bo odlično poleg še normalnega zajtrka. Pa malj manj salame in sira odreži.


Pol ure intenzivne ali ura hitre hoje /bicikla je dovol.
Js grem doskrat na Sv.Ano nad ljubljano.
Če boš potem čes čas motivirana in imela čas lahko pa se usmeriš v bolj zdravo prehrano kot jaz.
Piš na moj G mail če rabiš pomoč z recepti in nakupovalno košarico. Wolfpackraid.10

Re: Debelost

Objavljeno: 14 Okt 2019 12:11
Napisal Lucija Gobov
Odgovor svetovalke
_________________

Pozdravljena,

Seveda je v gibanje vključena hoja, tako hitra kot normalna, še bolje v hrib ali po stopnicah (namesto dvigala). Šteje tudi hoja v šolo in domov, torej vsa hoja razen tiste od kavča do kuhinje in po nakupovalnih centrih. Kadar hodiš, stopi toliko hitreje, da se malo pospeši srčni utrip in se malo spotiš – to pomeni, da je gibanje učinkovito.

Gibanje ti mora predstavljati sprostitev in ne dodatne obremenitve. Ni nujno, da je gibanja 2 uri »v kosu«. Lahko je večkrat po pol ure ali vsaj po 20 minut. Lahko so to odmori med delom za šolo. Ko začutiš, da ti popušča koncentracija, je koristno, da se razgibaš, predihaš in delo za šolo bo veliko lažje steklo. Lahko je to telovadba doma, lahko si prižgeš glasbo in delaš aerobne vaje ali plešeš, lahko greš na sprehod ali kolesarit…, vse, kar bi te veselilo in je v danem trenutku možno. In če kakšen dan ne bo šlo, tudi ne bo nič narobe, morda bo pa med vikendom več časa.

Lepo se imej!