Tablete Roaccutane

Vprašanja na tosemjaz.net.
vprasanje137

Tablete Roaccutane

ObjavaNapisal vprasanje137 » 18 Sep 2019 22:11

Pozdravljeni,

dermatolog mi je predpisal tablete za zdravljenje aken Roaccutane in sicer 30mg/dan.

Zanima me, ali lahko te tablete povzročijo tesnobo in pekoč občutek v mišicah?
acuttanarr

Re: Tablete Roaccutane

ObjavaNapisal acuttanarr » 19 Sep 2019 09:12

Pozdravljen, sam sem prav tako prestal terapijo po 30mg na dan zato ti lahko povem naslednje stvari:
1. Tvoja koža bo zelo zelo ampak rez zelo suha, zato si jo moraš najmanj 2x dnevno vlažiti z vlažilno kremo, ki jo kupiš v lekarni,
2. Ves čas si boš moral mazati ustnice, saj bos imel drugace cisto razpokane, vosek za ustnice prav tako kupi v lekarni, kjer je veliko kvalitetnejši kot v drogerijah,
3. Jaz osebno tesnobe in pekočga občuteka v mišicah nisem imel, sem pa na začetku oz. prva 2tedna bil psihično čisto na tleh, saj se ti akne 3x poslabšajo preden začnejo izginjati,
4. Aken si pod nobenim pogojem NE stiskaj, pusti jih naj gredo same ven in ne bos imel brazgotin(prosim te da to res upostevas),
5.bodi POTERPEŽLJIV, saj boš po dveh mesecih neverjetno srečen, saj aken skoraj neboš imel več(vsaj pri meni je bilo tako, pa sem imel kr hude akne)
6.Pij veliko vode(najmanj 2-3 l na dan)

Upam da sem ti s tem kaj pomagal, pa srecno zdravljenje ti zelim:)
jazverjamem
Objave: 349
Pridružen: 08 Maj 2012 17:23

Re: Tablete Roaccutane

ObjavaNapisal jazverjamem » 19 Sep 2019 09:33

Oi,

sam sem jih uporabljal.

Lahko povzročijo tesnobo ja. Tudi neprijeten občutek v mišicah.

Verjetno ne boš mogel/-a toliko telovaditi itd.

Lp
jazverjamem
______________
What you seek
is seeking you.
-Rumi
Uredništvo
Pošlji ZS
Pošlji e-pošto

Re: Tablete Roaccutane

Uredništvo » 19 Sep 2019 11:20

Odgovor svetovalke
________________

Zelo pogoste so bolečine v mišicah, psihiatrične težave (razne) pa spadajo v kategorijo “redko”, kar je po definiciji med 1/1000 in 1/10000. Kar ti (in vsem ostalim) nič ne koristi, saj smo vsi posebni. Torej, oboje je možno in po nekaj tednih izzveni. Zelo redko pride do prekinitve jemanja zaradi stranskih učinkov. Ni tako, kot so ti navedli vrstniki, maži se in se neguj. Učinek je res dober.

Lep pozdrav,
Anita Jagrič Friškovec, dr.med.,
specialistka šolske in urgentne medicine
vprasanje137

Re: Tablete Roaccutane

ObjavaNapisal vprasanje137 » 19 Sep 2019 15:03

Hvala za vse odgovore!
jazverjamem
Objave: 349
Pridružen: 08 Maj 2012 17:23

Re: Tablete Roaccutane

ObjavaNapisal jazverjamem » 19 Sep 2019 15:27

Živjo,

Ne strinjam se z odgovorom svetovalke. Pri meni stranski učinki niso izveneli, pa sem bil na terapiji dvakrat.

Dermatovenerologinja je skrbno redno pregledovala kri, bil sem tudi na pregledu pri psihologu.

Veliko je odvisno kako skrbnega dermatologa imaš in kakšne izkušnje ima s tem zdravilom.

Lp
jazverjamem
______________
What you seek
is seeking you.
-Rumi