Kontracepcijske tabletke

Vprašanja na tosemjaz.net.
MavričniPingvin
Objave: 2
Pridružen: 21 Apr 2019 16:17

Kontracepcijske tabletke

ObjavaNapisal MavričniPingvin » 07 Sep 2019 16:25

Zdravo. Kontracepcijske tabletke jemlem ze 9 mesecev. S stranskimi ucinki, ki mi jih je navedel ginekolog in ki so opisani v prilogi zraven tabletk sem ze seznanjena, ampak pogostokrat slisim, da po prenehanju jemanja k.t. postane zenska neplodna. In me zanima ali je to res, saj bi si v prihodnosti po koncanem faksu rada ustvarila druzino in me sedaj malo skrbi, pa ceprav imam se najmanj 8 let do tega.
Hvala za odgovor
Uredništvo
Pošlji ZS
Pošlji e-pošto

Re: Kontracepcijske tabletke

Uredništvo » 09 Sep 2019 09:42

Odgovor svetovalke
_________________

Pozdravljena,

ne, to je mit; jemanje kontracepcijskih tablet ne povzroča neplodnosti.

Lep pozdrav.
Tinkara Srnovršnik, dr.med.,
specialistka ginekologije