Kaj delam narobe?

Vprašanja na tosemjaz.net.
MaruskaDebeluska

Kaj delam narobe?

ObjavaNapisal MaruskaDebeluska » 30 Avg 2019 21:33

Stara sem 19. V osnovki nism marala svoje postave. Zdaj ne maram svojih nog. V 9.razredu sem ukinla sladkarije, prevec mastno hrano. Iz 56 sm sla na 51. Hodla sem c fitnes in skupinsko vadbo. Zacela sem se dolgocasiti in delati vaje za telo hoditi v hribe hitra hoja ... vem da sem bolj suha kot prej ampak se vedno si nisem vsec v noge. Potem pa vidim npr taylor swift k se je zredila in zdj spet shujsala. Svojo frendico ki je imela podobno postavo kot jaz pa je shujsala na tok kot si zelim jaz. Kako ji je uspelo ne upam vprasati ker sem slisala da je bila v depresiji in ni veliko jedla s stradanjem pa nocem. Te pocitnice sem namenila telovadbi ampak nisem dosegla ker sem zelela. V fitnes ali osebnega trenerja nocem saj je predrago in delas z prevec utezmi. Skusala sem preverit ce je kaj narobe. Sladko jem obcasno oa se to pazim da je raw in ne z prevec cukra. Jedla sem prevec oh in to zmanjsala. Upam da bo kaj. 4 leta in nic. Naj se poskusam ali se preprosto predam? Zdaj ciljam na hitro hojo kolebnico in vaje za noge. Niso mi vsec noge namrec. Rada bi da so tanjse..what to do?
Uredništvo
Pošlji ZS
Pošlji e-pošto

Re: Kaj delam narobe?

Uredništvo » 06 Sep 2019 18:11

Odgovor svetovalke
___________________

Pozdravljena

Tvoje vprašanje je zelo kompleksno. Odgovorila ti bom na del, kjer sprašuješ glede športnih aktivnosti, ker za ostala področja nisem strokovnjak.

Kar zadeva aktivnosti, ki jih izvajaš so v redu. Za vitkejšo postavo so primerne aerobne aktivnosti (hoja, hoja v hrib, tek, kolesarjenje, plavanje, skupinske vadbe...), ki jih je potrebno izvajati dlje časa (20 - 45 minut) pri srčnem utripu cca. 140 ud/minuto (70% MSU). Za oblikovanje telesa pa so primerne vaje za moč z lastno telesno težo. Veliko teh vaj (tudi za noge) lahko najdeš na spletu.
Najbolj pomembno je, da vse to izvajaš redno (praktično vsak dan) in da je razlog za aktivnosti zdravje in dobro počutje. Telo se bo ob redni vadbi slej kot prej tudi preoblikovalo. Kako, pa je težko napovedati. Najslabše je primerjanje z drugimi, ker nihče ni enak drugemu. Eni smo večji, drugi manjši, eni imamo široke boke in ozka rameni, drugi ravno obratno. Vsak izgubljeni kilogram ali izgubljeni centimeter bo videti na vsakem čisto drugače.

Praviš, da imaš 51 kg. To sploh ni veliko, razen če nisi ekstremno nizke rasti. Glede teže velja splošno pravilo višina - 110.
Če boš vztrajala s športnimi aktivnostmi, se ob tem primerno prehranjevala, sprejela sebe takšno kot si, se imela rada, počela stvari najprej zaradi sebe, svojega zdravja in dobrega počutja, boš na pravi poti.

Želim ti vse dobro.

Lep pozdrav
Špela Sešlar, profesorica športne vzgoje