Stran 1 od 1

Telo :)

Objavljeno: 13 Avg 2019 23:36
Napisal Pikicaamarjeya
Hejj:) rada bi preoblikovala svojo telo. Visoka sem 155 cm in Tezko okoli 56 in 57 kg. Vem da je nekaj kg prevec zato bi rada svojo telo preoblikovala.
Vadbo sem si zamislila takole: zjutraj-krajsi sprehod, malo po kosilu-kolesarjenje 1h, cez kaksno uro-pov ure cardio+vsak dan vaje za druge misice(trebuh,noge,..), zvecer- menjava teka In hoje 20 min (vsak teden bi stopnjevala pocasi)
Jedla bi normalno vec sadja,zeljenjave,zjutraj beljakovine, manj hidratov, zvecer nekaj lahkega.
A mi lahko Tako uspe do boljse postave?

Re: Telo :)

Objavljeno: 26 Avg 2019 14:19
Napisal Leparozucaaa
?

Re: Telo :)

Objavljeno: 03 Sep 2019 20:56
Napisal Heybeybi4444
Zakaj ni odgovora?

Re: Telo :)

Objavljeno: 04 Sep 2019 09:40
Napisal Uredništvo
Pozdravljena,

opravičujemo se ti, ker že tako dolgo čakaš na odgovor. Tvoje vprašanje smo ponovno poslali svetovalki. Odgovor lahko pričakuješ v kratkem.

Lep pozdrav iz uredništva

Re: Telo :)

Objavljeno: 04 Sep 2019 12:08
Napisal Mito Šinkovec
Odgovor svetovalca
____________________

Lep podzrav Pikicaamarjeya

Oprosti za pozen odgovor. Ti kar začni s programom, ki si ga zastavila, prav gotovo bo napredek. Vendar menim, da lahko nekatere stvari narediš bolje. Zjutraj pojdi za pol ure tečt, tako 'na izi'. Če to narediš na tešče, siliš telo, da vzame energijo iz maščobne zaloge. Računaj na to, da je potrebno kakšne pol ure, da zadeva steče.

Kolo, hoja, cardio je sicer fino ampak s tem ne boš kaj bistvenega naredila na oblikovanju postave. Bistvene so krepilne vaje. Ne potrebuješ delati vsak dan drugo mišično skupino. Temu se sicer reče 'split' metoda in jo uporabiš veliko kasneje. Na tvojem nivoju bi bilo veliko bolje izvajati čim bolj kompleksne vaje na vsakem treningu. Kompleksne oziroma osnovne vaje rečemo vajam, pri katerem sodeluje celo telo. Te vaje so počep, skleca, zgiba, izpadni korak itd... Trebušnjaki naprimer so izolacijska vaja, saj dela le ena manjša skupina mišic in tako porabijo tudi razmeroma malo energije. Ko ti bodo počepi postali prelahki, jih oteži tako da jih boš delala na eni nogi. Trening ne sme biti z dneva v dan lažji, ampak si ga sproti otežuj.

Pri prehrani pa ne rabiš komplicirati toliko... Vidim, da si veliko prebrala o tem, vendar hrano daješ v različne kategorije. Enkrat govoriš o beljakovinah in hidratih, drugič o sadju, zelenjavi in lahki hrani. Sadje lahko vsebuje ogljikove hidrate, beljakovine in maščobe. Je to lahko? Enako je z zelenjavo...

Zato predlagam, da se osredotočiš na to, da imaš 5 rednih obrokov čez dan, tisti zadnji naj ima manj vsebnosti ogljikovih hidratov, pazi pa na vnos sladkorjev in procesirane hrane.

Lep pozdrav,