Pogrešam jo

Vprašanja na tosemjaz.net.
Yessbellle

Pogrešam jo

ObjavaNapisal Yessbellle » 13 Avg 2018 23:52

Prosim vas ,da objavite samo odgovor.

/ izbrisano v uredništvu/
Uredništvo
Pošlji ZS
Pošlji e-pošto

Re: Pogrešam jo

Uredništvo » 20 Avg 2018 13:06

Pozdravljena,

glede na tvojo zgodbo je razvidno, da si v tej profesorici našla neko zaupnico, osebo s katero si se lahko pogovorila in se ji zaupala. Kljub temu pa učenci z učitelji stopamo v stik v času šolanja, pri čemer pa se zgodi, da se ob napredovanju v višji razred, letnik, drugo stopnjo izobraževanja, učitelji zamenjajo. Učitelji so osebe, ki nam naj bi tekom šolanja podajali ustrezno znanje, nas pri tem spodbujali in motivirali. Če prav razumem, pa si ti s to profesorico stkala nek poseben odnos, tudi že nekoliko na prijateljski ravni, zato ti je zdaj hudo. Vsekakor ti svetujem, da se o tem z nekom pogovoriš, morda z mamo, kot si omenila, lahko pa tudi s kakšno osebo, ki ji zaupaš in ki bi te lahko razumela. Kadar ljudje prekinemo nek odnos (prijateljski), je normalno, da nam je zaradi tega hudo in potrebujemo čas, da odžalujemo. Potreben je čas in možnost, da iskreno izrazimo čustva, pa naj bo to z jokom, s pisanjem (npr. pisanje dnevnika), ali na kakšen drug učinkovit način. Vsi ljudje potrebujemo nekoga, s katerim se lahko pogovarjamo, smejimo, jim zaupamo tudi zadeve bolj osebne narave, spregovorimo z njimi o težavah in problemih. V nekoliko mlajših letih lahko takšen odnos vzpostavimo s starši in s prijatelji (vrstniki), kasneje pa tudi s partnerjem. Res pa je, da je potrebno biti pri izbiri prijateljev pazljiv, oz. moramo vedeti kdo je zares naš pravi prijatelj in kdo zgolj nek znanec oz. nekdo, ki ga poznamo. Svetovala bi ti torej, da o svojih občutkih spregovoriš z osebo, ki bi ti znala prisluhniti. Včasih pomaga že samo to, da nas nekdo z zanimanjem posluša, da lahko iskreno izrazimo svoje občutke (strahu, žalosti, jeze, razočaranja, obžalovanja...), da se boljše počutimo. O svojih občutkih lahko pišeš tudi dnevnik, lahko za vsak dan posebej, lahko pa samo takrat, ko se ne počutiš najboljše oz. ko si žalostna, razdražljiva, jezna,...S tem, ko daš svoje občutke na papir, se sprosti napetost in ti je lahko nekoliko lažje. Prav tako pa je pri žalovanju koristen tudi jok. Z jokom lahko sprostiš veliko napetosti in čez čas se boš zagotovo počutila boljše in ti ne bo več tako hudo.

Pa srečno.
Gaja Pattzelt, univ. dipl. pedagoginja