tezave in tezave

Vprašanja na tosemjaz.net.
Alina9

tezave in tezave

ObjavaNapisal Alina9 » 11 Jul 2018 08:01

Pozdravljeni, prosim Vas, da objavite LE odgovor.

/izbrisano v uredništvu/
Uredništvo
Pošlji ZS
Pošlji e-pošto

Re: tezave in tezave

Uredništvo » 17 Jul 2018 08:09

Odgovor svetovalke
_________________

Draga Alina,

že nekaj časa razmišljam o tvojem pismu in vseh vprašanjih, ki mi jih zastavljaš. Vem in razumem tvojo stisko in občutek, da se vse odvija počasi, da hodiš od zdravnika do zdravnika. A res ne vem, kaj bi lahko spremenila in kako. Zakaj? Težave, ki jih navajaš, so povezane z anoreksijo, saj ta žal prizadene vse organe in tudi posledice, ki jih opisuješ, se kažejo na različnih organih, zato je tudi prav, da obiščeš različne specialiste. Nihče od nas pač, žal, ne obvlada vseh področij tako podrobno, da bi si upal sam prevzeti skrb pri tako specifični in težki bolezni, kot je anoreksija. Mnogo težav, ne pa vseh, bi lahko pripisali hipopituitarizmu, ki je lahko posledica anoreksije, a žal se tu moje znanje konča in ti bo mnogo več lahko razjasnil in pojasnil endokrinolog. Kot sama veš, se je anoreksija razvijala kar nekaj časa in podobno je tudi pri ozdravitvi, tudi za to bo potrebnega nekaj časa. Kako in kaj bo potekalo zdravljenje bo najlažje presodi zdravnik, ki bo imel poleg izvidov še možnost, da te pregleda in se s teboj pogovori.

Držim pesti zate in verjamem, da boste skupaj uspeli najti uspešno rešitev, saj kot sama praviš imaš anoreksije res že dosti in to je dober znak.

Lep pozdrav,

Alenka Hafner, dr.med.,
specialistka socilane medicine in javnega zdravja